Photo Rating Website
Strona startowa Najib Amali nakładka IE navi tom Naruto Jump
na narty do Ramzowej

aaaadefinitywnie koniec lataaaaa

Temat: Express narty?

| Orientujecie się jakie biura organizują jednodniowe wyjazdy narciarskie?
| Czy

Podepne się do tematu:

Gdzie najlepiej jechać na narty z Opola, to znaczy tak, żeby było raczej
blisko (oczywiście na ile to możliwe).
Ważne jest też aby był dojazd pociągiem lub autobusem bo nie dysponuje
samochodem.
Będe też potrzebował wypożyczyć sprzęt no i żeby były zjazdy raczej dla
początkujących.
Będe potrzebował też noclegu bo planuje wyjazd na 3 dni (weekend w
styczniu).

A może wiecie jak kształtują się ceny wypożyczenia sprzętu i noclegu?

Pozdrawiam
Darek Grabowski


Najpierw musisz sie dostac autobusem do Głuchołaz a potem do Mikulowic. To
pierwsza czeska wioska za Głuchołzami. Tam jest dworzec kolejowy. Stamtąd to
juz juz wybór masz duzy. Wsiadasz do pociagu i mozesz wysiąsc w Jeseniku,
Lipowych Łazniach, Ramzowej albo nawet w Ostrużnej. W tych miejscowosciach o
nolcleg nietrudno. Ceny za nocleg od 200 koron w zwyz. Wypozyczenie całego
sprzetu to koszt około 200 -300 Koron. Z tego co sie orientuje to Ramzawa
jest najdroższa. Dlatego tam nie jezdze.

Zobacz tu http://www.holidayinfo.cz/main.php?lang=7


Źródło: topranking.pl/1136/express,narty.php


Temat: Gdzie najtaniej w Opolu wypożyczyć narty na weekend


Jak w temacie :) wiem że u Trzepizura można ale nie wiem za ile.


U Trzepizura można, ale dość drogo, ceny porównywalne do tych w
wypożyczalniach przy stokach.

U Trzepizura najtaniej 35-45zł za dobe, wypożyczalnia w Ramzowej przy samym
stoku 360 koron czyli jakieś 45zł, a nie trzeba jechać z nartami.
Przy wypożyczaniu na weekend już troszkę bardziej się opłaca, bodajże 60zł
za weekend. To jest opcja od 17tej w piątek, można też pożyczyć o 10tej w
sobote, jest troche taniej, ale ile dokładnie to nie wiem.

Na Grunwaldzkiej nart nie można wypożyczać kompletnych, tzn trzeba mieć
swoje buty, narty można pożyczyć, ale też nie zawsze, zależy czy akurat mają
coś wolnego.

Jest jeszcze trzecia opcja: Tursport na Krakowskiej, ale niestety tutaj nie
wiem dokładnie co i za ile, wiem, że kiedyś można było tam pożyczać.

Pozdrawiam
Darek Grabowski


Źródło: topranking.pl/1136/gdzie,najtaniej,w,opolu,wypozyczyc,narty,na.php


Temat: Dziennik Zachodni "Wsiąść do pociągu, byle jakiego"

Arkadiusz Oleszczuk napisał(a):

No to my nie bądźmy dłużni i wywalmy Czechów z Głuchołazów.


Nie wykluczone, że otwierane z wielką pompą przejście kolejowe
Głuchołązy - Mikulowice i tzw. pociąg na narty Opole - Ostrużna,
który beton PKP blokował przez ponad 15 lat okaże się wielką
porażką... Pociąg na trasie Opole Ostrużna ma zawrotną prędkość
niczym pociąg Wrocław Jelenia Góra no i słono kosztuje bilet ponad
50 PLN. Mnie się wydaje, że nawet jak beton PKP uruchomi ten sezonowy
pociąg Opole - Jesenik - Ramzowa - Ostrużna to szybko wykaże, że
jest to nierentowne i zarząda takiego dofinasowania od władz
regionalnych, że te władze zwyczajnie zlikwidują połączenie.
Dziwie się władzom w Opolu, że postawiły na PKP dużo łatwiej
było puścić autobus z Opola - odpowiednia reklama i full ludzi w
autobusie podobnie jak w autobusie Wrocław Karpacz. Zresztą taniej
jest finasować jeden pusty kurs autobusowy niż cały pociąg.


Źródło: topranking.pl/1571/dziennik,zachodni,wsiasc,do,pociagu,byle.php


Temat: czy sa chętni na nartyw niedzielę 08.01


Wyjezdzam na narty do Ramzowej w Czechach w niedzielę. Za trzy i pól
godziny
jazdy płaci siętam 220 koron.W aucie są jeszcze trzy wolne miejsca. Wyjazd
z
okolic placu powstanców lub krzyków. Zainteresowani prosze dzwonić
605570018. Sławek


4 godziny jazdy- 350 koron, tyle placilem 5 dni temu. karnet wazny na
krzeselka i orczyki
pzdr
Anax


Źródło: topranking.pl/1799/czy,sa,chetni,na,nartyw,niedziele,08,01.php


Temat: czy sa chętni na wypad na narty 8-ego rano do czech


Wyjezdzam na narty do Ramzowej w Czechach w niedzielę. Za trzy i pól
godziny
jazdy płaci siętam 220 koron.W aucie są jeszcze trzy wolne miejsca. Wyjazd
z
okolic placu powstanców lub krzyków. Zainteresowani prosze dzwonić
605570018. Sławek


Ale 9 postów niżej już to było...czy to znaczy że macie 6 miejsc..??


Źródło: topranking.pl/1799/czy,sa,chetni,na,wypad,na,narty,8,ego,rano,do,czech.php


Temat: ekspresy

Użytkownik jelen <je@jelen.prv.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3hl40$do@news.tpi.pl...


gdzie dostane ekspres narty w srodku tygodnia tzn pn-pt ?


biuro apollo35
http://www.apollo35.rst.com.pl/
we wtorek 5 lutego pec pod sniezka, czwartek rokytnice
nastepny wtorek 12 lutego czerwonohorskie sedlo, czwartek ramzowa
kazdy wyjazd po 35zl

oprocz tego jest biuro  jakos w polowie ul.trauguta, ktore widzialam jezdzi
do spindla we wtorki i czwartki za 45zl

do zobaczenia na sniegu ::)
selenka


Źródło: topranking.pl/1803/ekspresy.php


Temat: na narty -pilne ?
hi
fajnie jest w Ramzowej w Jesennikach

Jutro tzn. dziś ( we wtorek) chcemy jechać na narty, i pytanie gdzie ?
Słyszałem że Czarna Góra odpada mimo że na swojej stronie piszą ze jest
super, tak samo Łysa Góra i Zieleniec. A może Spindel lub Pec ?
Szukam sprawdzonych info.
Z góry dzięki
Raka



Źródło: topranking.pl/1803/na,narty,pilne.php


Temat: OBÓZ NARCIARSKI

OBÓZ NARCIARSKI

Termin 15-22.01.2006 baza noclegowa Głuchołazy (pokoje z łazienkami)
Ośrodek Czerwony Kozioł ,planowany codzienny dojazd do Czech
(Miroslav, Ramzowa)
 na narty, cena 490 zł, oraz 1500 koron na wyciągi. Mamy dwóch
sprawdzonych b. dobrych instruktorów, w cenie ognisko z kiełbaskami.3
dyskoteki, wstęp do Jaskini solnej, gra na keyboardzie, tenis stołowy.
Wiek
uczestników od 10 do .....(jadą dorośli i dzieci). Jadą również
rodzice z
dziećmi mniejszymi. Głównym organizatorem jest Agencja
Turystyczno -Usługowa
,www.at-u.wroc.pl,e-mail ; a@sport.wroclaw.pl
opiekunowie K. Chronowska 501049599
(zbieram pieniądze, zaliczkę 200 zł do 05.01.2006)
Jerzy Knapiński instruktor ZNP 607679105
telefon biura ATu we Wrocł.071  3674964,fax 071  783 3567  (można
sprawdzić
wiarygodność imprezy, tam też można wpłacić pieniądze).

Serdecznie zapraszam!!!
Katarzyna Chronowska


Źródło: topranking.pl/1809/oboz,narciarski.php


Temat: sylwester narciarski - Czechy
A jak bedziecie w Lipovych Lazniach to koniecznie odwiedzcie hotel "Lipa".
gdzie podaja przepyszne "StaroBrno 12". Pychota po nartach :-)
Fajny "goralski " klimat masz tez w kolibie-szalasie "Bobrownik", a typowo
ludowo-czeski w hospodce " Na Rychte" . Palce lizac :-D
Aha Ramzowa moze Was zniechecic (tlumy ludzi w "kolejce do kolejki" na Serak),
dlatego proponuje wam jechac 5 km dalej do miasteczka Branna, gdzie rok temu
koles zbudowal od podstaw nowa "dwuosobowa kanape" . Zero stania. Bufet przy
wyciagu, krotsze co prawda od Ramzowej, ale jezdzisz od rana do "ostatniego
klienta" przy sztucznym swietle nawet do 22 !!!

Pzdr. :-)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,380,32568605,32568605,sylwester_narciarski_Czechy.html


Temat: Czarna Góra koło Stronia - wrażenia
a dla mnie czarna górato najbardziej oblegany ośrodek narciarski- mieszkam w
nysie ,to jakieś 100 km- ile razy sie tam kierowaliśmy to napotykalismy na
straszny tłok, a i ceny są niezaciekawe- 65 pln??chyba to tak bylo- paranoja-
dzis juz jeżdże w czeskie góry (miroslaw,ramzowa)gdzie płacę 35 pln za te same
stoki i 3 minuty czekania na wyciąg a nie 40 jak w czarnej górze
pozdrawiam narciarzy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,380,36098758,36098758,Czarna_Gora_kolo_Stronia_wrazenia.html


Temat: nowe narty - co powinno się zrobić?
Fajnie masz z tym Soelden.
Zazdroszcze!
Szczerze zazdroszcze !
My tez mamy pomysl posmigac gdzies na alpejskich stokach, ale dopiero wtedy gdy
nasze pogorki beda juz niezdatne do "lyzovania". Chce jechac na alpejskie stoki
tak gdzies w marcu lub kwietniu, aby przy okazji nart troszke "podpalic"
sloncem nasze biale zimowe twarze ;-)
Myslimy tez o Austrii, ale o skiregionie Hochkar - mniej znany od innych, ale
takze pewny snieg (ponoc nawet w maju !), a przede wszystkim malo ludzi,
ceny "ludzkie", a i infrastruktura calkiem, calkiem ...( gondolki, kanapy etc)

No i przede wszystkim PODSTAWOWY argument - to tylko 500 km od nas !!!

pzdr. :-)

A u nas sniezy i sniezy ...

PS
Ja z powodow, o ktorych pisalas odpuscilem sobie na weekendy Ramzowa. Moze
zmieni ta sytaucje budowa 4-os. kanapy, ktore elementy juz leza obok dolnej
stacji - a sama obecna 2-os. kanapka ma isc na obsluge Mracnej.

Moze wtedy COS sie tam zmieni ...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,380,56793978,56793978,nowe_narty_co_powinno_sie_zrobic_.html


Temat: gdzie na narty??? pilne:))
gdzie na narty??? pilne:))
Witam wszystkich narciarzy:) gdzie polecacie wybrać się na narty?? myślałem o
Ramzowej w ok. Jesenika w Czechach, albo nasza Wisła...np Soszów:) co
polecacie?? ja jeżdżę na nartach bardzo dobrze natomiast chcę nauczyć żonę:)
znacie jakieś miejsca?? coś godnego polecenia?? szukam czegoś promieniu
150km:) czekam na propozycje:)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,89540388,89540388,gdzie_na_narty_pilne_.html


Temat: na narty na jeden dzień gdzie najlepiej
Ramzowa - zdanie mojego kolegi
Zapytałem na GG o Ramzową mojego bardziej światłego i obytego kolegę. Oto, co
mi napisał:

Marecki (19:37)
powiem tak
Marecki (19:38)
koles sie zbytnio podniecił w krytykowaniu polski
Marecki (19:38)
jak ja byłem na ramzowej to stwerdziłemze najwiekszy syf jaki poznałem na
nartach
Marecki (19:38)
czarna przy ramzowej to alpy przy zakopanem
Marecki (19:39)
moze cos poprawili na ramzowej ale...
Marecki (19:39)
jakies p***nie o kulturze cywilizacyjnej... kolo nie wie co gada
Marecki (19:40)
na przykład na ramzowej jest wąziutki stok z nieosłoniętymi nczym biegnącymi po
środku słupami stalowymi wyciągu
Marecki (19:41)
pomijając ze jak ja byłem tam, to karnet jak sie okazało - pokazali mi czesi co
z nim zrobic - - wpomiędzy słożony karnet wsadzić kawał druta, karnetem tego
druta okleić a wczesniej przepleść przez zamek albo innąpętelkę wsadziś w zamek
Marecki (19:42)
to jakis burak pisął tego podnietliwego posta
Marecki (19:42)
noo
Marecki (19:42)
a najlepsze - z piaskiem załozylismy te "karnety" na te rolki
Marecki (19:42)
i przy wejsciu na wyciąg.. hehehe....
Marecki (19:43)
wiesz.. taka cywilizacyjna metoda na oszustów co se przekazują karnety
Marecki (19:43)
hehe
Marecki (19:44)
noooo jak skleisz to juz nie rozkleisz bez rozerwania
Marecki (19:44)
taka Blomba


Tyle mój kolega Marecki. Ja sam nie będę chyba sprawdzać, czy to prawda, czy
nie. Nie jadę tam.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,34988976,34988976,na_narty_na_jeden_dzien_gdzie_najlepiej.html


Temat: na narty na jeden dzień gdzie najlepiej
Marecki - światły i obyty kolega? Autorytet w sprawie narciarstwa??? Zabawne!!!
Niektórzy sztukę odgrywania 'bycia autorytetem w każdej dziedzinie opanowali do
perfekcji"!
Gdyby był rzeczywiście 'obytym' narciarzem, to powinien zauważyć, że
nartostrada na Ramzowej ciągnie się po obu stronach wyciągu (dwuosobaowa
kanapa), a nie pod nim!
Sądzę, że więcej czasu spędził myśląc jak tu pokombinować i jeździć za darmo,
niż rzeczywiście na nartach. I zupełnie nie wie, co to Ramzowa!
A to naprawdę super ośrodek! Z długimi trasami zjazdowymi, ratrakowany
codziennie miejsce przy miejscu. Karnet dzienny to chyba 650 koron, ale
najlepiej prosze sprawdzic w internecie. A czynny jest od 8.30 - 17.00 i
najlepiej być tam raniutko.
Polecam Ramzową, bo to chyba najlepsze miejsce w pobliżu Wrocławia, w którym
rzeczywiście można się najeździć do bólu.
Ale nie polecam express nart - przyjeżdża się na miejsce zbyt poźno - ok 10-
10.30 - lepiej jechać własnym samochodem, bo szkoda tych dwóch godzin super
zjeżdżania.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,34988976,34988976,na_narty_na_jeden_dzien_gdzie_najlepiej.html


Temat: na narty na jeden dzień gdzie najlepiej
Cervonohorske sedlo odradzam! Dlaczego - o tym za chwilę. Bo najpiew o tym,
gdzie jest: na trasie między Jesenikami a Sumperkiem, ok 142 km od Wrocławia.
Ramzowa jest bliżej.
Minusy ośrodka: mało miejsc na notorycznie nieodśnieżanym parkingu, a stawanie
na poboczu drogi grozi zapłaceniem mandatu. Ogólnie zły dojazd - wąska, kręta,
często niedostatecznie odśnieżona droga.
Wyciągi są umiejscowione po dwóch stronach: bo jednej króciutkie, z których
zadnego zadowolenia nie ma, po drugiej dużo dłuższe (orczyki jedynie) ale...
tam po raz pierwszy spotkałam orczyk, który dosłownie wyrywał rękę z ramienia!
I to nie tylko mi, słabej kobiecie! A podjazd jest tak stromy, że więcej niż
połowa osób nie dojeżdża na górę, tylko odpada od orczyka w połowie stoku.
Tylko na początku jest to zabawne - można się zakładać ze znajomymi czy się
dojedzie czy nie... ale ja wolę jeździć na nartach niż uprawiać gry hazardowe.
A tak już na koniec: jak wiesz, zawsze jest tak, że ile zdań tyle opinii. Każdy
z nas na początku odwiedził ileś tam ośrodków i teraz tą opinię posiada. I ma
ulubiony ośrodek.
Do zobaczenia na stoku!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,34988976,34988976,na_narty_na_jeden_dzien_gdzie_najlepiej.html


Temat: Sylwester z nartami !
Sylwester z nartami !
Sylwester z nartami
Zimowe Szaleństwo
Miejsce: Pokrzywna Hotel Mieszko( www.hotelmieszko.p)l, Białe
szaleństwo - Ramzowa (www.ramzowa-ramzova.czeskiegory.pl)
Termin: 29.12 - 02.01.09
Koszt: 539zł od osoby
Przy 10 osoba zniżka:11 jedzie na Sylwestra za 400zł
Cena obejmuje:
5dni szampańskiej zabawy
4 noclegi
Wyżywienie (śniadanie, obiadokolacja)
Kulig, ognisko
2 dni białego szaleństwa na stokach w Ramzowej ( w cenie dojazd na
stoki)
Bal Sylwestrowy na 150 osób(2 sale, szampan , pełne menu)
Więcej informacji i rezerwacja:
790 897 789 p.lisowski@rekreatywa.pl
601 663 745 a.pawlak@rekreatywa.pl



Ramzowa

Część gminy Ostrużna w górskim Ramzowskim łęku. Znajduje się w
wysokości 760 m n.p.m. i jest jednym z wybitnych punktów wyjściowych
turystów i narciarzy do Grubego Jesionika i Gór Rychlebskich. Z
Ramzowe prowadzi wyciąg krzesełkowy na bliski wierzch góry Szerak.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,87515109,87515109,Sylwester_z_nartami_.html



definitywnie koniec lata

Designed By Royalty-Free.Org